Subject: Kohila vald_Sinikaela detailplaneeringu liikluslahenduse arutelu
From: "Peeter Pallav" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Andrus Saare" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 16:35:40 +0200

Tere,

Kohila Vallavalitsuse 16.12.2024 korraldusega nr 2-2/298 algatati
Sinikaela detailplaneeringu koostamine, anti lähteseisukohad ning jäeti
algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine.

Kohila Vallavalitsus soovib kokku leppida kolmepoolse kohtumise, kus
osaleksid nii kohalik omavalitsus, planeeringu koostaja kui ka
Transpordiameti esindajad. Kohtumise eesmärk on arutada planeeringu
teedelahenduste täiendavaid alternatiive ning leida parim võimalik
lahendus. Vallavalitsus peab oluliseks leida liikluskorralduslikud
lahendused, mis toetavad piirkonna arengut ja suurendavad liiklusohutust.
Arutelus saavad osapooled väljendada oma seisukohti ning kaaluda erinevaid
võimalusi.

Koostöö ja avatud arutelu aitavad leida tasakaalustatud ning jätkusuutliku
lahenduse, mis arvestab kõigi osapoolte huve.

Palume teiepoolset tagasisidet kohtumise planeerimiseks ning võimalike
sobivate aegade leidmiseks.

Ette tänades,

Lugupidamisega

Peeter Pallav

planeeringute juhtivspetsialist

Kohila Vallavalitsus

tel: 53 027 054

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.